6 sposobów Funeral Professionals korzystają z właściwego sklepu e-commerce

Jeśli chodzi o to, rolą profesjonalnego zakładu pogrzebowego jest pomoc rodzinom w czasie ich utraty. Robimy to osobiście, pomagając zaplanować piękną usługę, która odzwierciedla życie, które świętują. I robimy to z drugiej ręki, pomagając połączyć przyjaciół i rodziny za pomocą narzędzi i zasobów, które pomogą im lepiej wspierać tych, którzy stoją w obliczu czasu straty.

Jednym z wartościowych sposobów, w jaki profesjonaliści pogrzebowi mogą pomóc przyjaciołom i rodzinie okazać wsparcie, jest oferowanie im sposobu wysyłania kwiatów i prezentów z sympatią, bez zmuszania ich do skakania przez obręcze, na przykład do sprawdzania miejscowych kwiaciarni w okolicy, lub do sprawdzania, gdzie się znajdują. powinien wysłać umowę. Sklep e-commerce, który mieszka na Twojej stronie domu pogrzebowego, jest wspaniałym źródłem, który nie tylko służy rodzinom, którym służysz, ale także ułatwia życie w domu pogrzebowym.

Jeśli wciąż nie możesz się zdecydować na założenie własnego sklepu e-commerce lub szukasz pomocy, która zawęziłaby wartość cennego sklepu e-commerce do średniej, sześć poniższych korzyści powinno służyć za światło przewodnie:

1. Płynne łączenie rodzin i przyjaciół z lokalnymi kwiaciarniami

Utworzenie sklepu e-commerce powiązanego z domem pogrzebowym może połączyć nawet najbliżej położonego członka rodziny lub przyjaciela z najbliższym z najbliższymi, którzy potrzebują wsparcia.

Najlepsze sklepy e-commerce powinny umożliwiać zamawianie ręcznie dostarczanych aranżacji od lokalnych kwiaciarni w Twojej okolicy, a także prezentować ich delikatnie ułożone kwiaty i bukiety za pomocą wysokiej jakości zdjęć i szczegółowych opisów produktów. Dzięki specjalnym prośbom o dostawę i dodatkowym dodatkom do wstążki przed wyrejestrowaniem,sklep sympatii e-commerce powinien sprawić, że Twoi przyjaciele i rodzina będą mogli łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej, aby pocieszyć swoich bliskich w odpowiedni i aktualny sposób.

2. Daj rodzinie i przyjaciołom wygodę zakupów z domu

Jest to jedna z bardziej oczywistych korzyści wynikających z otwarcia sklepu e-commerce w imieniu domu pogrzebowego: zapewnienie społeczności rodzinnej i przyjaciół natychmiastowej wygody dokonywania zakupów w domu.         

Według badania Ankieta Pew Pewnych amerykańskich „ośmiu na dziesięciu Amerykanów to teraz kupujący online: 79% dokonało zakupu online dowolnego typu, a 51% kupiło coś za pomocą telefonu komórkowego, a 15% dokonało zakupów, wykonując następujące czynności: link z serwisów społecznościowych. „

Liczby nie kłamią. Przyszłością zakupów jest e-commerce, a większość rodzin i przyjaciół już chce robić zakupy w Internecie. Powyższa ankieta podkreśla nawet, w jakim stopniu kupujący online sprawdzają recenzje online przed podjęciem decyzji o zakupie, ponieważ „około 8 na 10 Amerykanów (82%) twierdzi, że konsultuje się z ocenami i recenzjami online przy zakupie czegoś po raz pierwszy”.

3. Ofiaruj prezenty, które przekazują współczucie i wsparcie

Według słów Johna Lennona „miłość jest kwiatem, który musisz pozwolić dorosnąć”. A jak się okazało, jego poetyckie słowa nie mogły być prawdziwsze. Dzieje się tak, ponieważ naukowo udowodniono, że kwiaty i prezenty oddziałują pozytywnie na nastrój człowieka, aby pomóc im w procesie uzdrawiania długo po dostarczeniu kwiatów.

Według artykułu opublikowanego w Journal of Evolutionary Psychology , akt dawania kwiatów może być postrzegany jako udane podejście środowiskowe do wywoływania pozytywnych emocji. Na przykład w jednym badaniu sprawdzono, czy uczestnicy osiągnęli wyższą ocenę pamięci i oceny nastroju po otrzymaniu kwiatów lub broszur jako prezentów. ” Zgodnie z oczekiwaniami uczestnicy, którzy otrzymali kwiaty, mieli znacznie więcej pozytywnych nastrojów … niż uczestnicy, którzy jeszcze nie otrzymali kwiatów”.

Niezliczona liczba badaczy określiła silny emocjonalny efekt uzdrawiający dając kwiaty. W przeciwieństwie do oczekiwań kulturowych, zarówno mężczyźni, jak i kobiety częściej się uśmiechają, stoją w bardziej intymnej odległości społecznej i inicjują rozmowę po tym, jak zostaną obdarowani kwiatami. Zgodnie z serią badań nad zachowaniami społecznymi, zarówno mężczyźni, jak i kobiety częściej reagowali na bardziej intymne i społeczne zachowania, gdy otrzymywali kwiaty, a otrzymywali inne uzdolnione przedmioty, takie jak pisane pióra.

4. Spraw, aby wysyłanie prezentów było proste i stosowne

Spójrzmy prawdzie w oczy: im łatwiej kupić kwiaty i prezenty ze sklepu e-commerce, tym więcej otrzymasz sprzedaży. Znamy już wartość oferowania wyboru bukietów kwiatowych dla twoich rodzin i przyjaciół, ale jeśli możesz również sprawić, że twój proces online będzie bezproblemowy, wtedy możesz dodatkowo zmniejszyć stres i zmaksymalizować swój potencjał pozytywnych stanów psychicznych w stresujących czasach. Jeśli chodzi o Twój sklep internetowy z pogrzebami, tym bardziej efektywny jest on dla Twoich znajomych i rodziny, aby kupić odpowiednie prezenty i eleganckie bukiety kwiatów.

Dobrze rozwinięty sklep sympatii z łatwymi do odczytania przyciskami „kup teraz” wyróżnia się wśród odwiedzających, a jednocześnie ułatwia kupowanie prezentów bez konieczności zakładania konta lub podejmowania różnych kroków w celu zakupu przedmiotu. Świetny sklep e-commerce powinien również opublikować kalendarz wydarzeń, czas pogrzebu i inne informacje związane z usługą bliskiej osoby.

5. Dodaj recenzje i udostępnianie społecznościowe, aby ustanowić zaufanie

Jedną z najbardziej zaskakujących korzyści, na które pogrzebowcy często zapominają, jeśli chodzi o ustalenie, czy chcą zintegrować sklep z gadżetami e-commerce na swojej stronie domu pogrzebowego, są dodatkowe dochody, które może wygenerować pozytywny oddźwięk użytkownika – zwłaszcza, że ​​” po prostu robię to samo, co zawsze robiłeś. (Łączenie rodzin z wspaniałymi lokalnymi kwiaciarniami w twojej społeczności.) Teraz po prostu stajesz się dla nich jeszcze łatwiejszy.

Pozytywne recenzje mogą przynieść 2-3 razy więcej zamówień online dla Twojej firmy. Chodzi o to, że łatwe do odczytania znaki, proste w użyciu przyciski do udostępniania w serwisach społecznościowych, świecące recenzje rodziny i znajomych oraz niezwykle przyjazny dla użytkownika sklep internetowy z większym prawdopodobieństwem wzbudzą zaufanie użytkowników. Podobnie jak w tradycyjnych sklepach z cegłami i zaprawami, które obsadzają swoje sklepy lojalnymi sprzedawcami, aby odpowiedzieć na pytania gości, dekorując ich przestrzeń znakami informacyjnymi, te funkcje online komunikują profesjonalizm i niezawodność każdemu z odwiedzających.

6. Przynieś dodatkowe dochody do domu pogrzebowego, dużego lub małego

Niech wiadomo: pogrzebowy e-handel jest nie tylko skuteczny w dużych domach pogrzebowych i kwiaciarniach. Rodzinne domy pogrzebowe mogą również czerpać korzyści z ustanowienia własnej obecności e-commerce.

Korzystając ze skutecznych taktyk dzielenia się, takich jak przyciski mediów społecznościowych, z których rodziny mogą korzystać, aby pokazać swoje wsparcie, jak również z mobilnych i społecznościowych witryn pamięci, aby przyciągnąć odwiedzających do Twojego sklepu, tak jak w przypadku sklepu Sympathy , możesz mieć pewność, że Twój sklep internetowy będzie być wielkim sukcesem.

Daj swoim rodzinom dar wsparcia

Teraz, kiedy już wiesz, jak potężnym narzędziem może być odpowiedni sklep e-commerce dla twoich rodzin i twojej społeczności (nie wspominając o zaletach, jakie może przynieść twojemu domowi pogrzebowemu), czy nie czas, żebyś wszedł na wszystkie korzyści?

Kliknij tutaj, aby porozmawiać z jednym z naszych specjalistów od sukcesów pogrzebowych,aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób nasza wtyczka Sympathy Store może działać w Twoim domu pogrzebowym i przekazać dar wsparcia swoim rodzinom.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *